English
تاریخ : چهارشنبه 17 ارديبهشت 1399
کد 73

تایید کیفیت بالای پروپوزال تحقیقاتی عضو هیات علمی دانشکده فنی مهندسی دانشگاه مراغه به‌وسیله موسسه Horizon 2020

پروپوزال تحقیقاتی ارایه شده توسط آقای دکتر حسین نامی به عنوان پروپوزال با کیفیت بالا توسط موسسه حمایتی Horizon 2020 انتخاب شد.
آقای دکتر حسین نامی عضو هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه مراغه می‌باشد که تحقیقات ارزشمندی را در زمینه‌ی سیستم‌های گرمایش/سرمایش مرکزی هوشمند با همکاری دانشگاه‌های برتر اروپایی انجام داده است.
Horizon 2020 (https://ec.europa.eu/programmes/horizon2020/) بزرگترین و رقابتی‌ترین برنامه تحقیق و نوآوری در اتحادیه اروپا می‌باشد که همه ساله محققان از سراسر دنیا برای جذب حمایت مالی این نهاد رقابت می‌کنند و با بودجه‌ای بالغ بر 80 میلیارد یورو در طی 7 سال (2014 تا 2020) برگزار گشته است.
از جمله اهداف این نهاد، استفاده از محققان جوان برای دستیابی به ایده های عالی از آزمایشگاه به بازار ، پیشرفت های بیشتر ، اکتشافات و دستاوردهای جهانی می‌باشد.

بدین وسیله انتخاب شایسته پروپوزال تحقیقاتی آقای دکتر نامی به‌عنوان پروپوزال با کیفیت بالا به‌وسیله موسسه حمایتی Horizon 2020 را تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم با یاری خداوند متعال شاهد موفقیت‌های روز افزون شما در عرصه‌های مختلف علمی باشیم.
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 17 ارديبهشت 1399
  • تعداد بازدید 146