English
تاریخ : يکشنبه 3 اسفند 1399
کد 88

دریافت جایزه ماری کوری اتحادیه اروپا توسط عضو هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی

طرح‌های ارسالی دکتر احد محمدزاده و دکتر حسین نامی اعضای هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه مراغه توانست در جایزه ماری کوری اتحادیه اروپا موفقیت کسب نماید.
از طرف اعضای هیات علمی دانشگاه مراغه امسال دو پروپوزال پژوهشی توسط دکتر احد محمدزاده و دکتر حسین نامی جهت دریافت جایزه ماری کوری اتحادیه اروپا ارسال شد که در نهایت بعد از ارزیابی های انجام شده یک پروپوزال موفق به اخذ جایزه شد و یک پروپوزال نیز در لیست ذخیره قرار گرفت. امتیاز پروپوزال های ارایه شده در بازه ۹۵ الی ۹۸/۴ از صد امتیاز ارزیابی شد که نشان از سطح بالا و به روز بودن طرح‌های ارایه شده و فعالیت‌های پژوهشی دانشکده فنی مهندسی دانشگاه مراغه دارد. 

پروپوزال پیشنهادی دکتر احد محمدزاده با همکاری موسسه IMDEA Materials اسپانیا و دانشگاه صنعتی چالمرز سوئد به عنوان موسسه همکار با عنوان توسعه سوپرآلیاژهای پایه کبالت استحکام بخشی شده با فاز گاما پرایم برای استفاده در فناوری‌های نوین توسط اتحادیه اروپا در قالب فاند ماری کوری افق ۲۰۲۰ تایید شد. فاند ماری کوری یکی از معتبرترین و رقابتی‌ترین جایزه‌های اتحادیه اروپا برای پژوهشگران است تا ایده‌های خود را با همکاری یکی از موسسات یا دانشگاه های مورد تایید کشورهای عضو اتحادیه اروپا ارایه کنند.
با کمال مسرت، موفقیت کسب شده به‌وسیله دکتر احد محمدزاده، عضو هیئت علمی گروه مواد را تبریک عرض نموده و برای ایشان سلامت و توفیق روز افزون در تمام عرصه‌های زندگی و موفقیت‌های علمی و کسب درجات علمی بالاتر از خداوند متعال خواستاریم.
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 3 اسفند 1399
  • تعداد بازدید 106