English
تاریخ : چهارشنبه 6 اسفند 1399
کد 92

اعطای جایزه ملی دکتر کاظمی آشتیانی به عضو هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی

جایزه ملی دکتر کاظمی آشتیانی به عضو هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی آقاي دكتر محمد مالکي شهركي اعطاء شد.
دكتر محمد مالکي شهركي، عضو هیات علمی گروه مهندسی مواد و متالورژی دانشکده فنی و مهندسی موفق به کسب جایزه ارزشمند دکتر کاظمی آشتیانی از بنیاد ملی نخبگان شد.
بنیاد ملی نخبگان با هدف حمایت از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی استادیاران جوان در دانشگاه‌ها، تسهیلات ویژه‌ای را تحت عنوان جایزه "مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی" در قالب اعتبار پژوهشی و اعتبار تجهیزات به اعضای هیأت علمی که بر اساس شیوه‌نامه این جایزه برگزیده می‌شوند، اعطا می‌نماید. جایزه با هدف حمایت از فعالیت‌های پژوهشی استادیاران جوان به اساتید موفق در زمینه چاپ کتاب، انتشار مقالات علمی و ثبت اختراع اعطا می‌شود .
اساتیدی که موفق به کسب این جایزه می شوند می‌توانند از امکانات اولیه برای تجهیز فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، اعتبار تجهیزات و همچنین حمایت از شرکت در دوره‌های آموزش حرفه‌ای و توانمندسازی استفاده کنند.
با کمال مسرت، موفقیت کسب شده به‌وسیله دکتر محمد مالکی شهرکی، عضو هیئت علمی گروه مهندسی مواد و متالورژی دانشکده فنی و مهندسی را تبریک عرض نموده و برای ایشان سلامت و توفیق روز افزون در تمام عرصه‌های زندگی و موفقیت‌های علمی و کسب درجات علمی بالاتر از خداوند متعال خواستاریم.
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 6 اسفند 1399
  • تعداد بازدید 91